گوناگون

پیش بینی بورس امروز ۷ بهمن ۱۴۰۲

 پیش بینی بورس امروز 7 بهمن 1402

بورسی‌ها در شرایطی به استقبال معاملات روز شنبه می‌روند که روز چهارشنبه شاخص کل بورس تهران بر روند نزولی 7 روزه نقطه پایان گذاشت.

به گزارش اکوایران، برای پیش بینی بورس امروز –شنبه 7 بهمن- به روند بازار سهام در روز چهار‌شنبه نگاه می‌کنیم. در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص کل افزایش 3 هزار و 415 واحدی داشت و شاخص کل هم‌وزن 3 هزار و 845 واحد بالا آمد. شاخص کل فرابورس  150 واحد رشد کرد و شاخص هم وزن فرابورس هزار و 533 واحد افزایش پیدا کرد.

روز شنبه در بورس شرکت کاشی سعدی (کسعدی)، شرکت لنت ترمز ایران (خلنت) و شرکت کمباین سازی ایران (تکمبا) بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند. در فرابورس نیز شرکت عطرین نخ قم (نطرین)، شرکت آتیه داده پرداز (اپرداز) و شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس (ثپردیس) بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

در بورس نمادهای شبریز (شرکت پالایش نفت تبریز)، ثنوسا (شرکت نوسازی و ساختمان ایران) و غدشت (شرکت دشت مرغاب) در روز چهارشنبه بیشترین کاهش قیمت بازار را داشتند و در معاملات فرابورس شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان (زماهان)، شرکت نوش پونه مشهد (غپونه) و شرکت مجتمع سیمان غرب آسیا (سجام) بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

در معاملات چهارشنبه، 55 نماد صف خرید داشتند و 43 نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد 68 درصدی نسبت به روز کاری قبل به 146 میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش 53 درصدی به 183 میلیارد تومان رسید.

روز چهار‌شنبه شاخص‌ کل بورس تهران پس از 7 روز رشد کرد. نمادهای فملی، فولاد، حکشتی، اخابر و شستا بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

همچنین برای دهمین روز متوالی، شاهد خروج پول حقیقی از بورس بودیم.

نماد پارسان بیشترین خروج پول حقیقی را داشت و پس از پارسان، نمادهای فصبا، تفارس، نخریس و وبملت در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای کسعدی، فزر، فملی، کسرام و کالا بیشترین ورود سرمایه حقیقی را ثبت کردند.

روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد نیز با کاهش 24 درصدی نسبت به روز قبل به 3 هزار و 914 میلیارد تومان رسید که کمترین رقم هفته بود.

بنابراین، بازار با رکود نسبی مواجه بود و خروج سرمایه ادامه داشت. با این حال توقف ریزش شاخص نظر تحلیلگران تکنیکی درباره سطح حمایت 2 میلیون 115 هزار واحد تقویت کرد. بنابراین این تحلیلگران معتقدند شاخص فعلا بیش از این ریزش نخواهد کرد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار