گوناگون

علاقه به کتاب و مطالعه باعث موفقیت من در فعالیت‌های بانکی شد

علاقه به کتاب و مطالعه باعث موفقیت من در فعالیت‌های بانکی شد

پارسینه: در سال ۱۳۹۲ به‌عنوان مروج برتر کتابخوانی در حوزۀ نوآوری در ترویج خواندن مورد تقدیر قرار گرفتم».

به گزارش پارسینه ، محمدرضا شعبانی نژاد متولد ۱۳۶۸، کارمند اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران و مؤلف بیش از ۸ عنوان کتاب در حوزة مدیریت و موفقیت است. او در سال ۱۳۹۷ به واسطة ارائة مقاله‌ای با عنوان «بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری سازمانی» به عنوان چهارمین پژوهشگر برتر شبکة بانکی کشور از سوی بانک مرکزی و در سال ۱۳۹۲ به عنوان پژوهشگر برتر در حوزة نوآوری در تألیف از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت. فرارسیدن هفتة کتاب بهانه‌ای شد تا با محمدرضا شعبانی نژاد یکی از مؤلفین پرکار شبکة بانک صادرات ایران به گفتگو بنشینیم.
او که در حال حاضر دانشجوی مقطع دکتری مدیریت استراتژیک است، دربارة آغاز همکاری خود با بانک صادرات ایران گفت: «در سال ۱۳۹۵ به خانوادة بزرگ بانک صادرات پیوستم و کار خودم را از مدیریت شعب جنوب تهران آغاز کردم و تا سال ۱۴۰۰ تجربیاتی در شعب مهدیة تهران، مختاری و شعبة ۴ خیام کسب کردم و پس از آن به اداره کل روابط عمومی بانک صادرات منتقل شدم».
شعبانی‌نژاد دربارۀ تألیفات خود نیز توضیح داد: «سال ۱۳۹۱ در دانشگاه به‌‍واسطۀ تبدیل یکی از کتاب‌های حجیم ۶۰۰ صفحه‌ای مدیریت استراتژیک به یک اثر اینفوگرافیک ۱۲۰ صفحه‌ای از سوی یکی از استادانم تشویق و برای ادامۀ این کار ترغیب شدم. من این کار را در همکاری با استادان مطرح کشور در حوزۀ مدیریت و موفقیت ادامه دادم که بسیار مورد استقبال مخاطبان این حوزه قرار گرفت. تا اینکه در سال ۱۳۹۲ به‌عنوان مروج برتر کتابخوانی در حوزۀ نوآوری در ترویج خواندن مورد تقدیر قرار گرفتم».
او ادامه داد: «همچنین ۲ سال پس از ورود به بانک صادرات یعنی در سال ۱۳۹۷ در پی انتشار فراخوان از سوی بانک مرکزی برای ارائه در حوزۀ بانکداری با ارائۀ مقالۀ «بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری سازمانی» موفق به کسب رتبۀ چهارم برترین پژوهشگر شبکۀ بانکی کشور شدم و پس از آن آثاری در حوزۀ بانکی هم منتشر کردم».
این پژوهشگر یادآور شد: «در مجموع بیش از ۱۰ کتاب از من منتشر شده که چند عنوان از آن‌ها از جمله کتاب‌های «crm و cem کدام‌‎یک؟» و «کتاب استراتژیست‌ها چگونه می‌اندیشند؟» در دانشگاه‌های معتبر کشور مانند دانشگاه تهران، علامه، آزاد تهران مرکز و ... تدریس می‌شود».
شعبانی‌نژاد با تأکید بر لزوم احاطۀ کارکنان بانک به حوزۀ مدیریت مالی گفت: «ما کارکنان بانک ابتدا باید مدیریت مالی را بشناسیم تا بتوانیم مردم را در مدیریت گردش پول راهنمایی کنیم. بر این اساس به همکارانم پیشنهاد می‌کنم از منابع مکتوبی که در این زمینه منتشر شده استفاده نمایند و اطلاعات، آگاهی و دانش مدیریت بانکی خود را به‌صورت مستمر به‌روز کنند».
این پژوهشگر تصریح کرد: «مأنوس‌بودن با مطالعه در این حوزه، تأثیر مستقیمی بر نگرش کاری و فعالیت حرفه‌ای من داشته است. در واقع علاقه به کتاب و مطالعه زمینۀ موفقیت در کار بانکی را برای من فراهم کرد. به‌طوری که در سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ از نظر عملکرد به‌عنوان کارمند برتر منطقه انتخاب شدم و بار‌ها از سوی رؤسای شعب و حوزه مورد تقدیر قرار گرفتم».

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار