گوناگون

اجاره میلیونی روزانه ویلاهای کرج +جدول

اجاره میلیونی روزانه ویلاهای کرج +جدول

پارسینه: بررسی پلتفرم‌های اجاره ویلا و سوییت در استان البرز نشان می‌دهد که علی‌رغم فرارسیدن فصل سرما و کاهش مسافرت‌ها، میزبانان همچنان هزینه‌های روزانه اقامت را دست بالا تعیین می‌کنند.

اکوایران نوشت: مشاهده فایل‌های اجاره ویلا در استان البرز نشان می‌دهد، هزینه یک شب اقامت در برخی ویلا‌ها و در روز‌های انتهایی هفته، حدود ۱۲۵ درصد بیشتر از ابتدا و اواسط هفته است؛ برای مثال اجاره یک شب ویلا در ماهدشت با امکاناتی همچون استخر روباز، در ابتدای هفته ۸۰۰ هزارتومان است، اما در روز‌های آخر هفته، این رقم به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد.
این مساله برای سایر ویلا‌ها صدق می‌کند، اجاره یک شب در ابتدای هفته در ویلایی با ۸۵ متر زیربنا در چهارباغ، یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان است و در آخر هفته این رقم با ۱۱۵ درصد افزایش، به ۳ میلیون تومان می‌رسد.
گویی اجاره ویلا در استان البرز نیز همچون ویلا‌های استان مازندران، چندان نسبت به فصل سفر‌ها کاهش محسوسی نداشته است و برای مثال برای اجاره روزانه یک ویلا بدون امکانات خاص در چالوس، دست‌کم باید ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کرد و این در حالی است که با نرخ اجاره آن در اواخر تابستان نیز، تفاوتی ندارد.
در لشگرآباد، برای اقامت یک شب در ویلای ۱۶۰ متری به همراه استخر گرم و سه خواب، در ابتدای هفته ۲ میلیون تومان و در انتهای هفته، ۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
در طاووسیه، ویلایی با ۷۰۰ مترمربع زیربنا و دارای امکانات خاص، هرشب ۱۲ میلیون تومان برای ابتدا و اواسط هفته و ۲۳ میلیون تومان برای انتهای هفته در نظر گرفته شده است.
اجاره میلیونی روزانه ویلاهای کرج

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد