گوناگون

قیمت روز دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲

قیمت روز دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲

پارسینه: هر قطعه سکه امامی معادل ۲۹ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان فروخته شد و قیمت طلا ۱۸ عیار به گرمی دو میلیون و ۴۷۸ هزار تومان رسید

اقتصاد آنلاین نوشت: قیمت طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر به‌ازای هر گرم دو میلیون و ۴۷۸ هزار تومان به ثبت رسید و با کاهش ۱۴ هزار تومانی درمقایسه با دیروز، از مرز دو میلیون و ۵۰۰ فاصله گرفت.

به گزارش فرارو؛ سکه امامی همزمان ۲۹ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان به‌فروش رسید که معادل کاهش تقریبا ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به خریدوفروش‌های عصر روز گذشته است. دلار خدماتی اما درحالی ۴۲ هزار و ۲۶۰ تومان عرضه می‌شود که رشد ۹۰ تومانی را تجربه می‌کند.

قیمت ارز خدماتی

دلار خدماتی امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر با آغاز معاملات بازار ۴۲ هزار و ۲۶۰ تومان عرضه شد. قیمت دلار خدماتی به‌این ترتیب نسبت به دیروز ۹۰ تومان رشد داشته، اما یورو خدماتی ۴۵ هزار و ۷۳۰ تومان ارزش دارد که معادل افت ۱۴۰ تومانی نسبت به روز گذشته است.

انواع ارز توافقی و خدماتی

دوشنبه

امروز

دلار

۴۲ هزار و ۱۷۰ تومان

۴۲ هزار و ۲۶۰ تومان

یورو

۴۵ هزار و ۸۷۰ تومان ۴۵ هزار و ۷۳۰ تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر همزمان با نیمه ابتدایی خریدوفروش‌های بازار به دو میلیون و ۴۷۸ هزار تومان رسید که نسبت به عصر دوشنبه به‌معنی افت ۱۴ هزار تومانی است.

سکه امامی با افت قیمت ۱۰۲ هزار تومانی ۲۹ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان فروخته شد. نیم‌سکه و ربع‌سکه هر کدام ۱۰۰ هزار تومان ارزان شدند و به‌ترتیب ۱۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان قیمت خوردند. قیمت سکه گرمی هم با کاهش ۵۰ هزار تومانی به پنج میلیون و ۸۲۰ هزار تومان تقلیل پیدا کرد.

طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

دوشنبه

امروز

طلا ۱۸ عیار

دو میلیون و ۴۹۲ هزار تومان

دو میلیون و ۴۷۸ هزار تومان

امامی

۲۹ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان

۲۹ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان

نیم‌سکه

۱۵ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان

۱۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان

ربع‌سکه

۱۰ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان

۱۰ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان

یک گرمی

پنج میلیون و ۸۷۰ هزار تومان

پنج میلیون و ۸۲۰ هزار تومان

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار