گوناگون

توضیحات شرکت کیسون درباره آخرین وضعیت پرونده قطار شهری در اهواز

توضیحات شرکت کیسون درباره آخرین وضعیت پرونده قطار شهری در اهواز

پارسینه: شرکت کیسون در پی مطالب تحریف شده ای از جانب افراد مختلف در خصوص آخرین وضعیت پرونده قطار شهری در اهواز توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش پارسینه به نقل از روابط عمومی شرکت کیسون ، در هفته های اخیر مطالب تحریف شده ای از جانب افراد مختلف در شهر اهواز در خصوص آخرین وضعیت پرونده قطار شهری مطرح شده است و لازم است توضیحاتی برای رفع برخی شبهات ایجاد شده داده شود.
اصولاً سوق دادن موارد حقوقی و قراردادی به رسانه ها، ایجاد هیاهو، تبلیغات و مطرح کردن موارد به صورت تحریف شده از از سالها قبل در به صورت یک رویه درآمده ، زمان شهردار سابق اهواز است گرچه شرکت کیسون همواره سعی کرده از این روش ، دوری جسته و اختلافات را در مسیر درست و قانونی پیگیری نماید اما با توجه به مسائل مطرح شده در هفته های گذشته و برای روشن شدن اذهان مخاطبان رسانه، ها مواردی توضیح داده میشود:
1.علت اصلی نیمه کاره ماندن پروژه قطار شهری اهواز و حقوقی شدن آن، مشکل شهرداری در خصوص انجام تعهدات ، مربوط به تأمین فاینانس خارجی و در ادامه ، عدم توانایی تأمین اعتبار برای اجرای پروژه با منابع داخلی بوده است 30 بطوری که در دوران فعال بودن پروژه بطور میانگین سالیانه میلیارد تومان اعتبار به پروژه تخصیص یافته است در حالی که در پروژه مشابه های به چند صد در سایر کلان شهرها این اعتباربالغ میلیارد تومان در سال نیزگردیده است.
ها متعاقب مشکلات اعتباری شهرداری اهواز این شرکت اجباراً مبالغی را با اخذ تسهیلات از بانک به مبالغ دریافتی از شهرداری افزوده و در پروژه هزینه نموده است. در واقع برخلاف برخی ، ها ادعا شرکت کیسون به شهر اهواز خسارت بلکه نزده عدم دسترسی شهرداری، به منابع مالی هم به شهر و هم به شرکت کیسون زیان های زیادی را تحمیل نموده است.

2.پیرو اعلام فسخ غیر قانونی توسط ، شهرداری در دادخواست ارائه شده به دادگاه درخواست اصلی شهرداری تأیید فسخ قرارداد به بهانه قصور شرکت کیسون بوده که هیئت کارشناسی سه نفره، دادگاه بدوی و دادگاه تجدیدنظر به صراحت کامل با قرار عدم استماع، دلایل شهرداری مبنی بر قصور شرکت کیسون و به تبع آن تأیید فسخ قرارداد از طرف شهرداری را مردود اعلام نموده است .
لازم بدیهی است چنانچه شهرداری قادر بود وجوه برای انجام این مهم را مانند سایر کلان شهرها تامین نماید سال پیش پروژه به بهره برداری می رسید و شاید طرح مکرر مسائل غیر واقع برای پوشش دادن قصور ایشان در مورد تامین مالی بوده است. درعین حال که اسناد و ارقام مبالغ فوق در شهرداری اهواز موجود است.
روابط عمومی شرکت کیسون

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار