گوناگون

«پژو ۲۰۶ دنده‌ای» گران شد، «تارا اتومات V۲» ارزان + جدول قیمت

«پژو ۲۰۶ دنده‌ای» گران شد، «تارا اتومات V۲» ارزان + جدول قیمت

پارسینه: ارزیابی بازار خودرو نشان می‌دهد امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و در مقابل «تارا اتومات V۲» با بیشترین کاهش راهی بازار شد.

اکوایران نوشت: نوسان قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورد که دلار شکل کاهشی به خود گرفته بود و با این شرایط بازار خودرو هم روند نوسانی را تجربه کرد.
به گفته فعالان بازار خودرو نوسانات نرخ دلار و اوضاع ناآرام منطقه بازار خودرو را به هم ریخته و موجب شده تا خریداران که بازار فاصله گرفته بودند فاصله خود را با بازار بیشتر کنند.
امروز در کنار «پژو 206 دنده‌ای» که رشد 5 میلیونی داشت، «هایماS8» هم با افزایشی اینچنینی راهی بازار شد. از سوی دیگر امروز «تارا اتومات V2» هم با افت 4 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.
قیمت محصولات ایران خودرو
در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»،«هایماS8» ، «تارا اتومات V2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.
رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو 206 دنده‌ای » در بازار 485 میلیون تومان قیمت خورد و افزایش 5 میلیونی داشت. اما قیمت «هایما S8 پلاس» امروز مجدد افزایشی شد و این خودرو با رشد 5 میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و قیمت آن به یک میلیارد و 615 میلیون تومان رسید.
ارزیابی بازار هم چنین از افت 4 میلیونی «تارا اتوماتV2 » در بازار امروز حکایت دارد و قیمت این خودرو 775 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر براساس ارزیابی‌ها می‌توان گفت خانواده دنا امروز هم رشد قیمت داشتند و هم با افت راهی بازار شدند، با این شرایط «دنا پلاس 6دنده توربو» 741 میلیون تومانی شد و افت 2 میلیون داشت. اما «دنا پلاس توربو اتومات» و با قیمت 816 میلیون تومان راهی بازار شد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار کشف قیمت نشد.
«پژو ۲۰۶ دنده‌ای» گران شد، «تارا اتومات V۲» ارزان

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار