گوناگون

حضور بزرگان صنعت بانکی و پرداخت کشور در نهمین همایش بانکداری الکترونیک

حضور بزرگان صنعت بانکی و پرداخت کشور در نهمین همایش بانکداری الکترونیک

پارسینه: مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک از حضور بزرگان صنعت بانکداری،شرکت‌های پرداخت،فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه بانکی کشور در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت خبر داد.

به گزارش ستاد خبری نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، دکتر "علی عبدالهی" اظهار داشت: در بخش نمایشگاهی همایش بانکداری الکترونیک، بیش از ۱۰ بانک بزرگ به طور مستقیم و تعدادی نیز از طریق شرکت‌های پرداخت یا شرکت‌های فناوری اطلاعات خود حضور دارند تا دستاورد‌های نوین خود را در حوزه بانکداری الکترونیک به نمایش بگذارند.
وی افزود: فعالان و بازیگران صنعت فناوری اطلاعات کشور به ویژه شرکت‌هایی که در حوزه پرداخت فعال هستند، حضور فعالی در همایش امسال خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک گفت: همایش امسال که بعد از وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود، بسیار پربارتر و جذاب‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود و مشارکت‌کنندگان آخرین دستاورد‌ها و محصولات فناورانه خود را که منجر به ارزش‌آفرینی‌های موثر در حوزه بانکداری دیجیتال شده، به نمایش خواهند گذاشت.
وی تصریح کرد: در پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی این همایش هم نمایندگان بیشتر بانک‌ها یا شرکت‌های فناوری اطلاعات آن‌ها حضور چشمگیری خواهند داشت. در این پنل‌ها و کارگاه‌ها سعی شده تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران و فعالان صنعت بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، فین تک‌ها مشارکت داشته و نقطه نظرات خود را بیان کنند.
دکتر عبدالهی خاطرنشان کرد: در همایش امسال با توجه به تدابیر اندیشیده شده، شرکت‌های فین‌تک حضور گسترده‌ای خواهند داشت.
یادآور می‌شود، نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع ارزش آفرینی دیجیتال، به همت پژوهشکده پولی و بانکی، روز‌های اول و دوم اسفندماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود. مهمترین بخش‌های این همایش را می‌توان سخنرانی‌های مقامات و صاحبنظران، میزگرد‌های تخصصی، جشنواره مرحوم دکتر نوربخش، ارائه مقالات علمی، کارگاه‌های آموزشی، معرفی نوآوری‌های برتر و نمایشگاه محصولات تخصصی در صنعت پرداخت عنوان کرد.
در این همایش، به موازات سایر برنامه‌های علمی، نمایشگاهی تخصصـی جهت معرفی دستاورد‌های سـازمان‌های دولتی و خصوصی ارائه‌دهنده خدمات در حوزه بانکداری الکترونیک و صنعت پرداخت برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بانک‌ها، موسسات مالی و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات جهت معرفی خدمات، محصولات و توانمندی‌های خود حضور می‌یابند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار