گوناگون

نوسازترین هتل های مشهد نزدیک حرم

نوسازترین هتل های مشهد نزدیک حرم

پارسینه: مشهد، شهری مقدس و سرشار از معنویت است که هر ساله زائران زیادی برای دعا به پابوسی آقا امام رضا می روند تا حاجات خود را بگیرند و روح و روان خود را تازه کنند. شاید فکر کنید شهر مشهد فقط برای زیارت حرم مطهر امام رضاست و به غیر از این چیز دیگری برای جلب توجه ندارد؛ اما خیر اشتباه می کنید.

مسافران در کنار زیارت و دعا برای رسیدن به حاجت، به سیاحت در این شهر نیز می پردازند؛ یعنی با یک تیر دو نشان می زنند و سفری زیارتی سیاحتی را در یک زمان تجربه می کنند. اما معمولا زیارت در اولویت سفر به مشهد قرار می گیرد و زائران ترجیح می دهند هتل های نزدیک حرم امام رضا را برای اقامت انتخاب کنند. ما در این نوشتار سعی داریم هتل های مشهد نزدیک حرم که در سال های اخیر ساخته شده و نوساز هستند را به شما معرفی کنیم تا علاوه بر رفت و آمدی سریع به حرم، اقامتی خاطره انگیز و شیک را تجربه کنید.

لیست هتل های نوساز مشهد نزدیک حرم امام رضا

در میان انبوه هتل های مشهد ، اقامتگاه هایی که در نزدیکی حرم واقع شده اند اهمیت بیش تری نسبت به دیگر اقامتگاه ها دارند. حال اگر این هتل ها نوساز باشند محبوب تر و پرطرفدارتر هستند. در میان این اقامتگاه ها، هتل جوار الملک، هتل قصرالضیافه قدس رضوی، هتل جهان، هتل فدک الزهرا، هتل ضیافت الزهرا، هتل لیان، هتل رز درویشی و هتل مشهد از جمله نوسازترین و محبوب ترین هتل های مشهد نزدیک حرم هستند که به میهمانان این شهر مقدس خدمت رسانی می کنند.

هتل جوار الملک مشهد

هتل جوار الملک مشهد در سال 1401 در 15 طبقه به بهره برداری رسید. در این 15 طبقه مجموعاً 142 اتاق و 400 تخت وجود دارد. میهمانان با توجه به تعداد نفرات می توانند یکی از چندین اتاق این هتل مجلل که دارای ظرفیت های متفاوتی هستند را انتخاب و رزرو کنند. این هتل که یکی از بهترین هتل های مشهد به شمار می آید، تا حرم امام رضا تنها 2 دقیقه فاصله دارد و امکانات خاص و ویژه ای را برای مسافران مشهد تدارک دیده است. رستوران 300 نفره، سالن کنفرانس، استخر، کافی شاپ، فروشگاه، مرکز خرید و... از جمله امکانات ویژه این مجموعه است. بازار رضا، پارک باغ ملی، موزه های مشهد، آرامگاه شیخ بهایی، کلیسا انجیلی و... در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند.

هتل جوار الملک

هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد

هتل قصرالضیافه قدس مشهد یکی از هتل های مشهد است که در سال 1401 در نزدیک حرم ساخته شد. این هتل مجلل و لوکس با 11 طبقه، 225 اتاق و 342 تخت مشرف به صحن شیخ طوسی است. شما با رزرو این هتل می توانید هر زمان که خواستید بارگاه ملکوتی امام رضا را ببینید و در عرض 3 دقیقه به آن برسید. رستوران، سالن کنفرانس و اجتماعات، سونا، سالن ورزش، چایخانه سنتی، کافی شاپ، آرایشگاه، مرکز خرید، نگهداری کودک و... از جمله خدمات خاص این هتل است. هتل قصرالضیافه قدس به مکان هایی مانند مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه افشار، گنبد خشتی، پارک باغ ملی و... دسترسی راحتی دارد. شما می توانید این هتل و اقامتگاه هایی که در ادامه ذکر می شود را به راحتی از رزرواسیون سیتا مشاهده، انتخاب و رزرو کنید.

هتل قصرالضیافه قدس رضوی

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد با 8 طبقه، 156 اتاق و 399 تخت در سال 1401 به بهره برداری رسید. این هتل به حرم امام رضا دید دارد و از نوسازترین و پرطرفدارترین هتل های مشهد نزدیک حرم به شمار می آید که لوکس و مجلل است. از هتل جهان تا حرم مطهر 5 دقیقه با پای پیاده فاصله دارید. امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس و اجتماعات، بیزنس روم، فروشگاه، چایخانه سنتی، گیم نت، پارک کودک و... در این هتل برای استفاده مسافران تدارک دیده شده است. مسجد گوهرشاد، موزه های مشهد، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا و آرامگاه نادرشاه افشار از جمله جاذبه هایی هستند که به این هتل نزدیک اند.

هتل جهان مشهد

هتل فدک الزهرا مشهد

هتل سه ستاره درجه 1 فدک الزهرا با 7 طبقه، 94 اتاق و 300 تخت در سال 1400 مورد بهره برداری قرار گرفت. اتاق های گوناگون این هتل به حرم دید دارند و دارای امکاناتی همچون رستوران، سالن اجتماعات و کنفرانس، کافی شاپ، فروشگاه و پارکینگ است. با رزرو هتل فدک الزهرا تا حرم مطهر 9 دقیقه با پای پیاده فاصله دارید و به جاذبه هایی مانند مقبره پیرپالان دوز، بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، موزه ظروف، موزه مردم شناسی، موزه نجوم، آرامگاه شیخ بهایی، آرامگاه شیخ نخودکی، گنبد خشتی و... دسترسی راحتی خواهید داشت.

هتل ضیافت الزهرا مشهد

هتل ضیافت الزهرا مشهد با پنج ستاره درخشان، از جمله هتل های مشهد است که در سال 1400 در نزدیکی حرم برای خدمت رسانی به مسافران افتتاح شد. این هتل 12 طبقه، 145 اتاق و 356 تخت دارد و به حرم مطهر امام رضا دید دارد. این هتل دارای دو رستوران فدک و صفا، سالن کنفرانس و اجتماعات، استخر، جکوزی، مرکز خرید، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سالن ورزش و خدمات CIP است. لازم به ذکر است از هتل ضیافت الزهرا تا حرم 6 دقیقه با پای پیاده فاصله دارید و همچنین دسترسی راحتی به مکان هایی همچون گنبد خشتی، آرامگاه شیخ نخودکی، مسجد گوهرشاد، موزه های مشهد، آرامگاه شیخ بهایی و... دارید.

هتل لیان مشهد

هتل 4 ستاره لیان با ساختمانی زیبا در 1400 افتتاح و بهره برداری شد. این هتل 10 طبقه، 126 اتاق و 253 تخت دارد که برخی از این اتاق ها به حرم امام رضا دید دارد. این هتل تا حرم 3 دقیقه فاصله دارد و خدمات و امکاناتی مانند رستوران، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزش، کافی شاپ، وسایل بدنسازی و... را ارائه می کند. با رزرو هتل لیان مشهد به مکان هایی همچون مقبره پیر پالان دوز، گنبد خشتی، مصلي تاریخی مشهد، مسجد گوهرشاد و مراکز تجاری دسترسی سریعی خواهید داشت.

هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی یکی از هتل های مشهد نزدیک حرم است که در سال 1399 ساخته و بهره برداری شد و در دسته هتل های نوساز مشهد قرار می گیرد. این هتل لوکس و شیک 4 ستاره طلایی داشته و تا حرم امام رضا تنها 3 دقیقه فاصله دارد. هتل رز درویشی دارای 22 طبقه، 107 اتاق و 294 تخت است و به سوی حرم دید دارد. امکاناتی همچون رستوران رز درویشی 1 و 2 با غذاهای سنتی، فست فود، دریایی و فرنگی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، کافی شاپ و... در این هتل زیبا در اختیار مسافران قرار داده شده است.

به پایان معرفی هتل های نوساز اطراف حرم امام رضا رسیدیم. امیدواریم بتوانید به کمک این نوشتار، یکی از هتل های مشهد نزدیک حرم را که نوساز است به راحتی رزرو کنید. رزرواسیون سیتا (Cita.ir) امکان مقایسه و مشاهده تمامی هتل های مشهد را در اختیار مسافران و زائران قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به سیتا علاوه بر هتل های مشهد، به هتل های سراسر ایران دسترسی داشته باشید و اقامتگاه دلخواه خود را در سریع ترین زمان با پرداخت آنلاین رزرو کنید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار