گوناگون

برپایی ۵ ایستگاه فرهنگی در مصلی همزمان با عید فطر

برپایی 5 ایستگاه فرهنگی در مصلی همزمان با عید فطر

پارسینه: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تشریح ویژه برنامه های جشن بندگی به مناسبت عید فطر، از برپایی 5 ایستگاه فرهنگی در مصلی تهران خبر داد.

ولی الله شجاع پوریان با بیان اینکه عید فطر یکی از دو عید بزرگ در سنت اسلامی است، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن عید فطر شهرداری تهران مجموعه اقداماتی را در راستای آماده سازی فضای شهر برای حضور هرچه گسترده تر نمازگزاران در مصلی تهران انجام خواهد داد.

وی از برگزاری 22 جشن مغفرت در بوستان هایی که ویژه برنامه های ماه رمضان را اجرا کرده اند، خبر داد و گفت: به همت مناطق 2، 3، 4، 6، 7 و 8 همزمان با عید فطر 5 ایستگاه فرهنگی در درب شماره 18 (ضلع شمالی)، درب شماره 3 (ضلع جنوبی)، درب شماره 1 (ضلع جنوبی)، درب شماره 15 (ضلع شرقی) و درب شماره 16 (ضلع شرقی) مصلی تهران برپا می شود.

به گفته معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، برپایی این ایستگاه های فرهنگی همراه با پذیرایی و اهدای بسته فرهنگی به نمازگزاران است.

شجاع پوریان در پایان تاکید کرد: ویژه برنامه های عید فطر با رویکرد ارائه خدمات فرهنگی به نمازگزاران، یکپارچه سازی اقدامات متنوع فرهنگی و پرهیز از هرگونه اسراف و اقدامات موازی در راستای اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار