کد خبر: ۳۷۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
منبع: ورزش سه
نشریه برزیلی کوریه دامانا ادعا کرد که نیمار و پاری‌سن‌ژرمن مدت ها پیش به توافق رسیده بودند و ستاره برزیلی بارسا را فریب داده است.
چند روز پیش پروسه انتقال جنجالی نیمار بعد از کش و قوسهای فراوان به پاری سن ژرمن به پایان رسید اما این نشریه ادعا کرد که نیمار در ماه ژوئن و بدون اطلاع مدیران بارسا با فرانسوی ها به توافق رسیده بود و در این مدت تنها به فریب مدیران بارسلونا پرداخته است.

این نشریه اسنادی محرمانه دارد که طرفین در اواخر ماه ژوئن توافق کامل داشته و تیم ۷ نفره شامل نیمار و مشاورانش با پرواز به پاریس این انتقال را قطعی کرده اند.

همچنین از سوی باشگاه پاریسی، آنتونیو هنریکه مدیر ورزشی جدید این باشگاه مسئول توافق بر سر جزئیات با این ستاره برزیلی بوده است. همچین یک گروه ۶ نفره که هیچ کدام نیز فرانسوی نبوده اند به اضافه پدر نیمار از افرادی بودند که در این معامله کمیسیون دریافت کرده اند.


برچسب ها: نیمار ، بارسلونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
روایت تصویری
نگاه دوم
تازه ها از هر سو
عکس خبری
دانلود و نرم افزار
ادبیات و شعر
موسیقی و فیلم
آگهی استخدام
آرشیو نرخ روز
پربازدید ها
نظرسنجی
باتوجه به رویکرد جدید آمریکا در برجام، ایران باید:
به توافق هسته ای پایان دهد
اتحاد خود را با سایر قدرتهای جهان در برجام حفظ کند