کد خبر: ۳۵۰۱۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
گزارش زنده پارسینه از ثبت نام کاندیداها در وزارت کشور؛
ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری در روز سوم خود علاوه بر حضور چهره های سیاسی، همچون دوره های پیشین با حاشیه هایی هم همراه است.
به گزارش خبرنگار «پارسینه» مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، روز سوم ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری علاوه بر حضور چهره های سیاسی، شاهد حاشیه هایی دیدنی هم است. 

برای آگاهی از آخرین خبرها و حاشیه ها، گزارش زنده پارسینه را دنبال کنید:
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۲
تصاویر ثبت نام کنندگان عصر روز سوم

عکس: علی علیزاده/ پارسینه
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۳
ثبت نام حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری
دکتر حسن سبحانی برای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

او در دوره های پنجم، ششم و هفتم مجلس نماینده مردم دامغان بوده است و برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ثبت نام کرد اما صلاحیتش مورد تایید قرار نگرفت
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۵
ریاست خیر اما سیاست یِس
آیت الله سید هاشم بطحائی گفت انگیزه برای شرکت در سیاست جمهوری اسلامی، نه ریاست جمهوری اسلامی، به آمریکا و کشورهایی که فکر می کنند می توانند برای جمهوری اسلامی ایران مزاحمت ایجاد کنند بدانند که جمهوری اسلامی امثال من زیاد دارد.
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان با اشاره به تحصیلات دانشگاهی و حوزوی خود گفت من فردی از این جمع کثیر هستم که در دفاع از جمهوری اسلامی ایران آماده هستم.

او گفت در طول عالم بشریت، از هبوط آدم تا کنون، هیچ ملتی همچون ملت شریف ایران با رهبرش همراه نبوده است. 

بطحائی با اشاره به شرایط اقتصادی گفت در صورت پیروزی جز خدمت مردم هدفی نداردو اضافه کرد: «در اسلام ریاست ممنوع، سیاست Yes».

او سپس با زبان انگلیسی و عربی از مردم تشکر کرد.

آیت الله بطحائی در مورد حضور زنان در دولتش گفت زن و مرد در زنگی شخصی و اجتماعی مکمل یکدیگرند و از نظر حقوقی هم حقوقشان کاملا مشخص شده است.

او درباره اخلاق انتخاباتی گفت که من عضو هیچ جناحی نیستم و هرکس که با قرآن و پیامبر مخالف باشد، با آن مخالفم. او گفت من با هیچ لیستی وارد مجلس خبرگان نشدم و فراجناحی هستم.

او با بیان اینکه من به انگلستان می گویم اَنگَلستان، درباره عنوان «لیست انگلیسی» که در انتخابات خبرگان مطرح شد گفت آیا به من می خورد انگلیسی باشم؟ من انگل نیستم.

بطحائی در مورد کناره گیری کردن به نفع کاندیدای دیگر گفت: «من به تکلیف خودم عمل می کنم. آیا می شود بگوید کس دیگری نماز می خواند من نخوان؟».

نماینده مجلس خبرگان گفت من بنده هستم و همه چیز از طرف خداست و به نفع هیچ کس کنار نمی روم.

او مهم ترین مشکل کشور را اقتصادی دانست و گفت باید یک سیاست عاقلانه و قاطعانه اتخاذ خواهم کرد.

او در سوال دیگری درباره فهرست «خبرگان ملت» گفت من با هیچ کس تماس نگرفته ام و با اشاره به یکی از همراهانش گفت ایشان همه کارها را کرد.

بطحائی در مورد ثبت نام آقای احمدی نژاد گفت هرکسی آزاد است ثبت نام کند و بعد از این باید دید چه می شود.
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۰
نماینده تهران در مجلس خبرگان کاندیدای ریاست جمهوری شد
آیت الله سید هاشم بطحائی، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۶
حواشی ثبت نام کاندیداها در ظهر روز سوم

عکس: علی علیزاده/ پارسینه

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۹
ثبت نام ۱۹۶ نفر در روز سوم
علی پورعلی مطلق درجمع خبرنگاران در محل ستاد انتخابات کشور گفت: در روز سوم ۱۹۶ نفر به ستاد انتخابات در محل وزارت کشور مراجعه کردند که ۱۱ نفر خانم هستند.

جوانترین فرد ثبت نام کننده ۱۸ سال و مسن ترین ۸۷ سال داشته است و بیشترین گروه سنی که کاندیدا شدند بین ۴۶ تا ۵۴ سال سن دارند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با مقایسه تعداد افراد ثبت نام‌کنندگان این دوره با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در روز اول در دوره قبل ۷۵ نفر و در این دوره ۱۲۶ نفر، در روز دوم در دوره قبل ۶۹ نفر و در این  دوره ۱۶۱ نفر، و در روز سوم نیز در دوره قبل ۹۹ نفر بوده که روز سوم تا این لحظه ۱۹۶ نفر است.

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۲
۲۳۲ نفر امروز ثبت نام کردند
بر اساس آخرین آمار رسمی، امروز ۲۳۲ نفر برای ثبت نام در انتخابات حضور پیدا کرده اند که از این میان، ۱۱ نفر زن بوده اند. 
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۹
کاندیدای طناز پشت تریبون
محمد علی مجدی، کاندیدای ناشناسی بود که با حضور در محل نشست خبری، با سخنرانی و وعده های طنزآمیز خود، تشویق مکرر خبرنگاران را برانگیخت تا ساعت های بی خبری پس از ثبت نام محمد غرضی، با سوژه ای تازه همراه شود.

غرضی: روحانی سه درصد رای داشت/ کاندیدای طناز نشست خبری
عکس: علی علیزاده/ پارسینه
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۳:۱۹
مصاحبه با کاندیداها توسط مردم
گفتگو با کاندیداهای ریاست جمهوری منحصر به خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات نیست و تعدادی از مردم هم بیرون وزارت کشور با گوشی تلفن همراه به دنبال سوژه های جذاب هستند تا احتمالا بتوانند در شبکه های اجتماعی برای خود لایک و فالوئر دنبال کنند.
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۴
تصاویر ثبت نام کنندگان صبح روز سوم
عکس: علی علیزاده/ پارسینه
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۷
روحانی سه درصد رای داشت
محمد غرضی با اشاره به سوابق خود در وزارت نیرو، نفت و پست و تلگراف گفت گازرسانی به ۲۵ میلیون مشترک بدون نیاز به سرمایه و تکنولوژی خارجی برقرار شده و خدمات ارتباطی و اینترنتی بدون نیاز به سرمایه خارجی انجام شده است.

او با معرفی کتاب «تبارشناسی دولت، رنج های ملت»، گفت عرض این کتاب این است که ملت ایران ۱۵۰ سال مقاومت کرده اما به رضایت نرسیده و این کتاب می گوید چگونه ایران در ۱۰۰ سال آینده از جهان سوم خارج شود. او ادامه داد:

در این کتاب، اول کلمه آزادی است. به این مفهوم که بنده تمام استاندارها را می گویم مردم انتخاب کنند. هیچ کدام از استاندارهای بعد از انقلاب اثر اجتماعی نداشته اند.

استان های بزرگ همچون سیستان و بلوچستان، اصفهان، فارس و خوزستان را تقسیم می کنم و تهران را به پنج استان شهر ری، مرکز، غرب، شرق و دیگر تقسیم می شود.

شعار من این است که چپ نمی تواند دولت نگه دارد، راست نمی تواند ملت نگه دارد، اما مردم می توانند کشور را اداره کنند. باید به ملت تکیه کرد و رضایت مردم را تامین کرد و مرد را به کار خودشان تشویق کرد.

بیکاری از حمله صدام بدتر است. استعدادهای کشور بسیار وسیع است. اقتصاد ایران از اقتصاد آمریکا قوی تر است، اما مدیریت به مراتب بسیار ضعیفتر است. هر ۱۰ نفر ایرانی در روز یک بشکه نفت مصرف می کنند، اما هر ۱۵ آمریکایی یک بشکه نفت مصر می کنند.

ما بایستی همان طور که در سطح سیاسی در منطقه اول هستیم و در سطح جهان با قدرت های سیاسی معامله نه، ولی تعامل می کنیم، در اقتصاد همان طور باشیم.

غرضی گفت من قطعا پیروز می شوم و در انتخابات قبل هم در اکثر استان ها دوم بودم، اما حاضر نیستم به خاطر کسب قدرت یک قطره خون از دماغ کسی بیاید. من ۵ بار از ناحیه حضرت امام برای نخست وزیری معرفی شدم.

شنیدم که آقای روحانی گفتند در مناظرات شرکت نمی کنم، ولی دفعه قبل دعوت کردم مناظره را ادامه دهیم ولی رییس صدا و سیما گفتند آقای روحانی موافق نیست که امیدوارم این طور نباشد.

غرضی در مورد مهم ترین رقیبش گفت من هرگز با کسی رقابت نمی کنم و نمی خواهم رقابت کنم اما می خواهم در امور مردم ببینیم چه کسی حرفش پیشرفته تر و مورد قبول است.

آقای روحانی ۳ درصد آرا را داشتند، اما آقای هاشمی رفتند پشت ایشان و شد ۵۰ درصد. انشالله درست شمرده باشند. ایراد آقای روحانی این است به جای آن که رییس جمهور کل کشور باشند، رییس جمهور بخشی از کشور شدند.

او در مورد نامزدی احمدی نژاد گفت دو سال پیش که این بحث مطرح شد، در مکاتبات گفتم نیروی سیاسی را نباید با دستور اداری برکنار کرد چرا که می رود پشت پرده می ایستد و هزینه های سیاسی را بالا می برد.

موضوعیتی که ایجاد کرده است این است که آقای احمدی نژاد خودش را معادل نظام می داند و فکر می کند نظام جمهوری اسلامی از بین رفته و یک جایگزینی پیدا می کند و خودش را به عنوان جایگزین معرفی می کند.

کرملین باید این را بداند که از زمان تزار همه همسایه های جنوبی، غربی و شرقی خود را تهدید کرده است. توصیه می کنم به کرملین که اگر می خواهید هزینه شما و اروپا کم شود، ترس را از اروپا بردارید. به خاطر روسیه است که صد سال است آمریکا از غرب اروپا حمایت می کند.

ما به عنوان یک قدرت در مقابل قدرت جهان تعامل می کنیم، اما تن نمی دهیم.

برجام نتیجه اقتدار سیاسی ملت ایران بود. آمریکایی ها بیشتر محتاج بودند به برجام و این آقای ترامپ که گفت آن را پاره می کند هیچ کاری نکرد. 


۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۶
سید محمد غرضی وارد ستاد انتخابات شد
سید محمد غرضی، کاندیدای دوره پیشین انتخابات ریاست جمهوری، برای ثبت نام در دوازدهمین دوره این انتخابات وارد وزارت کشور شد.

غرضی: روحانی سه درصد رای داشت/ در اکثر استان‌ها دوم شدم

محمد غرضی اعلام کرد به صورت مستقل در انتخابات حضور پیدا می کند و به نفع هیچ کس کنار نمی رود.

او شعار انتخاباتی خود را «حمله به بیکاری» خواند.
۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۹:۵۴
هاشمی طبا ثبت نام کرد
مصطفی هاشمی طبا، رییس سابق سازمان تربیت بدنی، با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کرد.

وزیر صنایع دولت های دوم و سوم اولویت خود را حفظ سرزمین ایران و اصلاح کشاورزی عنوان کرد و گفت به صورت مستقل وارد اتخابات شده است.

هاشمی طبا گفت به نظر رییس دولت اصلاحات تمکین نخواهد کرد و تنها نظر رهبر انقلاب را مدنظر قرار خواهد داد.

مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
وارد اتخابات شده است
سبحان شاهمرادی اصولگرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
1
1
این نامزدهای کرواتی گمان کنم برای مسخره بازی می آیند ثبت نام کنند
سبحان شاهمرادی اصولگرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
1
1
غرضی به احتمال زیاد صلاحیتش احراض نمیگردد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
آقای غرضی پیری برخی پیامدهای منفی هم دارد. بگذریم اما جالب اینه که میرسلیم و غرضی و اینا خلاصه دارند شمارش آرا و این چیزا را حالا بعد چند سال زیر سؤال میبرند. مگه میشه از این کارام کرد؟!
علی
|
Canada
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
1
اصلا با این نوشته بالا کاری ندارم فقط از این طریق خواستم بگویم کیفیت این سایت خیلی پائین امده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه ها از هر سو
عکس خبری
موسیقی و فیلم
آرشیو نرخ روز
پربازدید ها
نظرسنجی
با حذف یارانه نقدی از سال آینده موافقید؟
بله
خیر