کد خبر: ۳۴۹۹۲۵
تعداد نظرات: ۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
گزارش زنده پارسینه از ثبت نام کاندیداها در وزارت کشور؛
ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری در روز نخست خود علاوه بر حضور چهره های سیاسی، همچون دوره های پیشین با حاشیه هایی هم همراه است.
به گزارش خبرنگار «پارسینه» مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، روز دوم ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری علاوه بر حضور چهره های سیاسی، شاهد حاشیه هایی دیدنی هم است. 

برای آگاهی از آخرین خبرها و حاشیه ها، گزارش زنده پارسینه را دنبال کنید:
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۹
پایان روز دوم ثبت نام
موسی الرضا ثروتی، نماینده مردم بجنورد در مجلس های هفتم، هشتم و نهم برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کرد.

دومین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری دقایقی پیش به پایان رسید.
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۳۲
سید احمد کاشانی، فرزند آیت الله کاشانی، در انتخابات ثبت نام کرد.

او در دوره های اول و دوم نماینده مجلس شورای اسلامی بوده و در سال های ۸۸ و ۹۲ هم برای انتخابات ریاست جمهوری کاندید و رد صلاحیت شده بود.
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۰
ثبت نام ۲۳۰ نفر برای انتخابات
بر اساس آخرین آمار وزارت کشور، ۲۳۰ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند که ۲۲۰ نفر از آنها مرد و ۱۰ نفر از آنها زن بوده اند.
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۳
تصاویر اختصاصی پارسینه از روز دوم ثبت نام
عکس : علی علیزاده
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۹
جایگاه احمدی نژاد و مشایی در دولت بقایی
محمود احمدی نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار پارسینه مبنی بر جایگاهش در دولت حمید بقایی گفت: «من نوکر مردم هستم».همچنین، اسفندیار رحیم مشایی در این خصوص اظهار بی اطلاعی کرد و گفت این موضوع به آقای بقایی مربوط است.

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۲
اظهارات بقایی در وزارت کشور
ایران سرزمین بزرگی است با مردمانی بزرگ، آزاده و غیور. افتخار می کنم ایرانی هستم.

ملت ایران شایسته هستند بهترین زندگی را داشته باشند.

ملت ایران همواره در صلح و صفا و آرامش با دیگر ملت ها زندگی کردند. ملت ایران جنگ طلب نبوده و نیستند. 

به امید خدا، حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در دستور کار خواهد بود. باید تمام موانع برداشته شود و تمام لکوموتیوهای پیشروی اقتصاد را فعال کرد.

خدایا چنان کن سرانجام کار/ تو خشنود باشی و ما رستگار
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۰
حمایت احمدی نژاد از بقایی
محمود احمدی نژاد که به همراه بقایی پشت تریبون قرار گرفت، ابراز خوشحالی کرد از این که در دوران انقلاب اسلامی زندگی می کند.

او آرمان جامعه بشری را دستیابی به عدالت دانست  و گفت ملت ایران ملتی تمدن ساز و شایسته است که در طول تاریخ همواره به دنبال عزت، عدالت، آزادی و کرامت انسانی تلاش کرده است.

او انقلاب اسلامی، کشور، و ظرفیت های موجود را متعلق به ملت ایران دانست و گفت معتقدم توانایی های ذاتی و هوش سرشار و امکانات بالقوه و بالفعل این فرصت را می دهد که ملت ایران در بالاترین تراز زندگی،  زندگی کند و در جهان نقش آفرینی کند.

او گفت: «ملت همواره پای کار بوده اند و همه اذعان دارند ملت ایران در انجام وظایف اجتماعی و تاریخی مطلقا کوتاهی نکرده است... باور من این است که امروز ما در شرایطی که لایق و شایسته آن هستیم به لحاظ زیست اجتماعی، قرار نداریم».

بنده به عنوان خادم کوچک ملت برای همه شناخته شده هستم، و به همراه آقای بقایی و مشایی کسانی هستیم که تمام زندگی ما توسط نهادهای گوناگون، رسانه ها و دستگاه های اطلاعاتی و غیراطلاعاتی بارها شخم زده شده است و ما زندگیمان را در معرض دید قرار داده ایم.


رییس جمهور پیشین ادامه داد: افتخار می کنیم ملت ایران در دوره های گوناگون فرصت خدمت گذاری به ما داده است.

مقام معظم رهبری سفارش فرمودند که بنده در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت نکنم و پذیرفتم. گرچه توصیه ایشان به معنای نهی نبود، علی رغم این که توصیه ایشان مانع از حضور نبود و فشار بسیار گسترده ای از ناحیه اقشار مختلف مردم به این خادم کوچک شد که وارد میدان انتخابات شوم، اما من به قولی اخلاقی که دادم پایبندم و امروز حضورم و ثبت نامم صرفا برای حمایت از آقای بقایی است که ثبت نام کردند.

آقای بقایی مردی است کارآزموده و در دفاع از حقوق ملت مستحکم و سازش ناپذیر و در داشتن روحیه خدمت به مردم جزو پیشگامان است. 

بقایی امتیازات فراوانی دارد و یکی از امتیازات ایشان این است که سند روشن پاکی و سلامت دولت قبل است. هزاران تهمت علیه خادمان ملت منتشر شد و بعد همه آنها را به جناب آقای بقایی منتصب کردند. با شکایت دولت بازداشت شد و هفت ماه و نیم در زندان بود و نمی خواهم بگویم چگونه بود چه گذشت، اما یک ریال تخلف به اثبات نرسید. 

سخت ترین رسیدگی های معمول برای ایشان اتفاق افتاد و همان طور که ما یقین داشتیم، اعلام کردم که تا آخر از پاکدستی ایشان حمایت می کنم و معلوم شد این فرزند فداکار ملت فردی است پاک. و باز دیدیم بزرگان و فرماندهان کسانی که رهبری حمله کنندگان را بر عهده داشتند با زدن نامه به آقای بقایی و انتشار آن در رسانه ها از آقای بقایی عذرخواهی کردند.

من از ایشان حمایت می کنم، امیدوارم انتخاب ملت ایران مثل همیشه بهترین، کاملترین و آغاز تحولات مثبت در نحوه اداره کشور و زندگی مردم باشد.

مطمئنا بنده با همه توانم در خدمت آقای بقایی خواهم بود. در واقع در خدمت مردم و زندگی بنده، آقای بقایی و آقای مشایی فدای یک لحظه عزت مردم ایران.

تاکید می کنم حضور من برای ثبت نام صرفا برای حمایت از آقای بقایی است و به قولی که دادم پایبندم.

چو ایران نباشد تن من نباد/ بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

زنده باد بهار، زنده باد ایران


۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۶
احمدی نژاد هم ثبت نام کرد
محمود احمدی نژاد هم ثبت نام کرد.

فوری/ محمود احمدی‌نژاد هم برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرد
عکس: علی علیزاده/ پارسینه
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۵
احمدی نژاد و یارانش آمدند
در حالی که مسعود زریبافان در محل نشست خبری در حال سخنرانی است، محمود احمدی نژاد به همراه بقایی، مشایی و جوان فکر وارد وزارت کشور شد. 

حضور احمدی نژاد و یارانش در ستاد انتخابات با تاخیر همراه بود. پس از ورود، حمید بقایی مدارکش را برای ثبت نام ارائه کرد.

احمدی‌نژاد، بقایی و مشایی وارد وزارت کشور شدند +عکس
عکس: علی علیزاده/ پارسینه

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۶
معاون احمدی نژاد برای ثبت نام آمد
در حالی که صبح امروز بدون خبر خاصی سپری می شد، مسعود زریبافان، معاون محمود احمدی نژاد و رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثاگران وارد ستاد انتخابات کشور شد تا نخستین فرد شناخته شده ای باشد که در روز دوم توجه دوربین ها را به خود جلب می کند.

مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
10
22
خنده بازار در وزارت كشور
پاسخ ها
شمشاد شمشیری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خفه بمیر احمدی نژاد خیلی هم انسان خوبیه
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11
9
یااباالفضل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
12
17
5 تا رای هم ندارند
شیرین صفوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
12
20
یااااااااااخدا خودت مردم ایران را در پناه خودت محافظت بفرما همین !!
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
19
9
فرزندان مهر، شما را مهرآفرین یار و یاور باشد.
شیرین صفوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11
18
خدایا به تو پناه میبریم از ... !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
11
20
چه جوکی شده این محمود
ali
|
Germany
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7
20
احمدی نژاد عروسی اصولگرایان را تبدیل به عزا کرد :)))))))))))
پاسخ ها
سبحان شاهمرادی اصولگرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
باور کنید محمود دیگر ربطی به حزب اصولگرایان نداره و ما احمدی نژاد را کنار گذاشتیم
رک گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
13
9
خدا کنه ملت به شایعاتی که پشت سرش درست کردند گوش ندهند. همه اش دسیسه است. اشتباه دکتر این بود زود آقای رحیم مشایی را وارد میدون کردند و جناب رحیم مشایی یکم تخت گاز رفتند .
سبحان شاهمرادی اصولگرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2
3
محمود باید بره چون شانسی نداره و ما اصولگرایان انقلابی اصلا دیگه به احمدی نژاد و باندش اهمیتی نمیدهیم . اون و افرادش تمام شده هستن
شمشاد شمشیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6
5
زنده باد احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
4
یک مسئله خیلی مهم که بیشتر وقتها اونم زمان انتخابات ندیده ، می گیریم ، احترام به مردم است . تعدادی با عنوان کاندیدا برای ثبت نام اومدند ، با اون لباس و پوشش و سطح تحصیلات ، موقعیت شغلی و اجتماعی ، مطمئن تایید نمی شوند ولی نباید به آنها اجازه ورود به وزارت کشور داشته باشند ، در حالی که کاندیدای ریاست جمهوری مختصات و ویژگیهای خاص خود را دارد . اینکه آقایی با صندل و یا با لباس محلی و شرایط سنی پایین ، جلو دوربین می آید و خود را کاندیدا و نماینده معرفی می کند ،توهین و بی احترامی و به سخریه گرفتن مردم است .
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of