گوناگون

پایان گروگانگیری آتشین در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم تهران؛ مادر و دختر نجات یافتند+عکس

پایان گروگانگیری آتشین در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم تهران؛ مادر و دختر نجات یافتند+عکس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ناکامی یک گروگانگیری، در کمتر از ۱۰ دقیقه از اولین تماس با پلیس و نجات یک مادر و دختر و دستگیری فرد گروگان گیر خبر داد.

پارسینه: سردار محمدیان در توضیح این خبر عنوان داشت: در ساعت ۱۷:۱۵ روز جاری احدی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران اعلام داشت که با تماس همسرش اطلاع پیدا کرده است که او و دخترش توسط یک نفر به هویت مشخص ربوده شده و رباینده در ازای آزادی آنها درخواست پول و سکه طلا کرده است.

photo_2024-05-09_19-10-31

وی افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند به محل سکونت فرد تماس گیرنده مراجعه و در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که گروگان گیر با تهدید چاقو، سوار یک دستگاه خودرو شاسی به شماره پلاک انتظامی مشخص شده و همسر و دختر فرد تماس گیرنده با پلیس را گروگان گرفته است.

4976052

سردار محمدیان گفت: با شناسایی دقیق خودرو، بلافاصله طرح مهار توسط واحدهای عملیاتی سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ انجام؛ در کمتر از ۱۰ دقیقه خودرو با سه سرنشین در خیابان مقدسی اردبیلی - روبروی مجتمع تجاری پالادیوم شناسایی می‌شود.

4976050

وی افزود: فرد گروگان گیر که جهت تهدید، خود و مادر و دختر ربوده شده را به بنزین آغشته کرده بود، با مشاهده مأموران بلافاصله اقدام به آتش زدن خودرو و سرنشینان داخل خودرو کرد که مأموران در یک عملیات سریع، با شلیک گلوله به شیشه خودرو و تخریب آن، اقدام به مهار و اطفای حریق و همزمان نجات افراد ربوده شده (بدون کوچک‌ترین جراحت و سوختگی) و نهایتاً دستگیری فرد گروگان گیر کردند.

4976051

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در همان تحقیقات اولیه، انگیزه شخصی مبنی بر انتقام و اخاذی از پدر خانواده توسط متهم شناسایی که با تکمیل تحقیقات، اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار